Honey

Som jag nämde igår så åkte jag hem till Hanna igår. Först gick jag och köpte kycklingspett med jordnötsås på thai sweet smile till henne, sedan hoppade jag på samma buss som hon satt på och så åkte vi tillsammans hem till hennes mysiga lilla lägenhet :D Väl där satte vi på värmebelysningen, satte på oss tjocka tofflor, tände ljus och svepte om oss själva med filtar :D As mysigt verkligen! Och medan hon åt sina kycklingspett så fick jag en pigilin ;D Haha, den absoluta favoritglassen <3 Efter några timmars tjöt och skratt så kände vi oss båda väldigt trötta, så vid 22-tiden följde hon mig till bussen i ösregnet och så åkte jag hem :) Och när jag kom hem satte jag mig med fysikhelvetet. Bläää, vilken härlig avslutning på en mysig kväll liksom ;P Tack hanni för igår, hade jättemysigt verkligen! Och lycka till idag <3

Det har ju inte blivit väldans mycket med sömn för min del på sistone, så när jag vaknade imorse mådde jag piss! Men bestämde mig för att åka till skolan i alla fall... med tanke på att jag inte ville missa dansen :P Men det var inte någon speciellt bra idé trots allt, så jag åkte hem iaf... Och ingen utgång för mig ikväll heller, måste tagga ner lite.. haha. Plus att mr x inte jobbar ikväll ;P Och det är ju bara kul om allas vår älsklingsbartender jobbar! Hoppas ni hade kul på deep igår, trots att jag inte var med ;P haha.

Puss och kram

   Sorry för de grymma bilderna, men jag glömde minneskortet hemma :P
      
      

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Mr. X & Andreas var extra snygga igår med lite kvarbliven kajal runt ögonen efter deras modellsession!

Jag träffade Asad också.. Jag tror han trodde jag var Sandra eller dylikt för han frågade ideligen om du skulle komma ;)

Deep var grymme, vid stängning blev det dock snöbollskrig utav all snö som låg uppradad längs sidorna!

2008-10-16 @ 19:47:27
Postat av: Olivia

neeej missade jag deras dragqueen grej eller va de va?

väänta nu lite, vem är anonym? :P haha

2008-10-16 @ 20:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0