hellu :D

Nu kom jag precis hem från staden, träffade Buller, Sandra och Marre :D Vi satte oss självklart på Tintin och åt vår älskade kycklingbaguette, är ni förvånade..? ;P Annars har det varit en ganska degig dag, vilket passar mig utmärkt :D Var på en lektion bara, vilket var svenska med vår älsklingsOla, haha. Han tror verkligen att vi är så porriga av oss va.. fast det är vi ju iofs ;P

"Ni ska läsa denna bok, och jag vet att ni kommer gilla den med tanke på att den handlar om sådant jag vet att ni tycker om. Det vill säga sex och våld."

Härligt där... Igårkväll tittade även Arvin och David förbi och tjingsade på mig :D Det tyckte jag var väldigt roligt :D Lite spontant sådär.

Nu ska jag ta och göra mig en varm choklad med grädde on top :D Puss och kram

    
Kvällens:
Jeans - Weekday
Turkost linne med rosett - HM
Vit skjort-kofta - HM
Svart stickad - Gina tricot
Skor - Skopunkten
+ Skinnpaj, halsduk och väska :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0