Måndag

Nu kom jag precis hem från skolan vilket är sjukt med tanke på att det typ är läggdags snart :P Nemen jag hatar verkligen att sluta sent :/ Och så började jag 8 imorse också, men det var faktiskt inte så jobbigt att gå upp som jag trodde att det skulle vara. Kanske var det för att jag vaknade med Pixels lilla rumpa rätt i ansiktet ;) hahaha. Han är för underbar <3 Vore det inte för honom hade jag väl aldrig lyckats stiga upp ;P Vi låg dock och drog oss i 40 minuter först ;D Nu borde jag egentligen sätta mig och plugga, men vid det här laget bör ni förstå att jag är otroligt slapp. Så det blir nog att jag sätter mig och spelar wii med syrran. Puss och kram

    
                                             Lille rumpen
   
                                                         Tittut <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0