God natt

Idag har varit en sån där trevlig liten dag som man egentligen inte vill ska ta slut. Men tyvärr tog den slut för 1 h och 58 minuter sedan :P Idag har jag rännt fram och tillbaka som en idiot känns det verkligen som. Först åkte jag in till stan för att fika med Emma. Vi satte oss på Espresso House, jag beställde en varm choklad med marshmellows (stavning? :P) och grädde, och Emma en panini med coca cola :D Vi gick även och hälsade på Buller och Lisa på Kiki skinn design en snabbis innan jag åkte till centralen för att möta upp Sandra och Felicia. Vi åkte hem till Felle där jag endast hämtade kläder som jag skulle låna till kvällen och tog sedan bussen hem igen. Väl hemma städade jag lite fort på rummet och började göra mig iordning för kvällen. Olivia Bengtsson hade nämligen sin 18-fest på Bryggeriet, det var rock-tema och huuur ball som helst :D Tyvärr kunde jag inte stanna så länge med tanke på att jag hade lovat mina föräldrar att det inte skulle bli så sent. Min mor kom till och med och hämtade mig, sikken lyx :) Som sagt varade det inte så länge, kom dit 23 och åkte igen klockan 1.. men kul vare! Jag har för en gångs skull faktiskt tagit en snabb bild på kvällens outfit, men så självklart kan jag inte hitta min minneskortläsare, så de får komma in imorgon när jag orkar leta ;P Dum som jag är glömde jag även kameran hemma, så jag har inga bilder från kvällen :( Får se om jag lyckas ragga till mig några på något sätt :) Här kommer i alla fall några sjukt bra mobil-bilder ;D Ne nu säger jag tack och hejdå för den här dagen. Puss och kram

        
                        Den var galet god! min höstdryck for sure
        
                                        Dans på bryggeriet
        
Äntligen fick jag träffa Sabina också, som nu är hemma från Teneriffa :D Det här var enda bilden där man faktiskt ser vilka personerna på bilden är... typ :P Eller iaf hälften av dem, haha. Alex,Sabster och random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0