God morgon

God morgon på er människor :D Hur härligt är det inte att vakna av att solen skiner in på en genom fönstret och man inser att det är klarblå himmel utanför? :D Jag är gladgladglad. Dock har jag inte fått överdrivet mycket sömn inatt. Igårkväll gick jag ut och träffade en granne, galet kallt. Sen så fick jag sova i soffan i vardagsrummet inatt eftersom mamma lovade bort min säng :P Och jag orkade inte åka någon annanstans för att nana, så det fick bli soffan inatt. Och så väcktes jag av mina småkusiner som ville spela wii ;) Grymma är de!

Vill bara säga att va roligt att ni vill att jag ska lägga in fler dagens outfit bilder, så senare idag lägger jag in helgens outfits och så ska jag försöka bättra mig på att lägga in sådana bilder regelbundet :D Idag har jag en del att göra, så nu får jag väl gå upp och börja göra mig iordning. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Louise

Åååh vad du är fin! :)

2008-10-27 @ 12:17:43
URL: http://louisekate.devote.se
Postat av: cindy

Härligt att vakna till sånt väder, här är det bara grått och trist.. men jag passar på att städa då :)

2008-10-27 @ 13:06:37
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0