Fredag

I fredags var det drink-kväll hos Marie med flickorna i klassen som gällde :D Det var verkligen jättemysigt. Mycket skratt (och tårar), dans och tjöt :) Jag var ju som vanligt typ 1 ½ timma sen, förlåt för att jag är så seg :P haha. Vi var inte kvar speciellt länge, vid 12-tiden så började alla dra sig med tanke på att några av tjejerna skulle ut. Själv skulle jag till Richard så de va lugnt för min del :D Tack för kvällen brudar, jag hade asball verkligen! haha.
"Vera du e så gulli!" ;D

Emma jag älskar dig något så otroligt <3 Tack för att du är en del av mitt liv

       
Fredagens outfit tagen för 15 minuter sedan :P
Vit klänning - Filippa K
Svart klänning - Malene Birger
Skor - Vagabond
Knästrumpor - Lager 157
Örhängen - Gina tricot

Utöver det hade jag min Zara kappa, pour halsduk och väska från Indiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0