Fredag - Lördag

Okej, sorry för sämst uppdatering.. men igår fick jag helt plötsligt jättebrott att åka in till staden. Och jag kom inte hem förän 10 imorse, och då var det sängen som gällde. Och så vaknade jag klockan 17.00 och då var det frukost som stod högst upp på listan ;P

Hur som helst, städningen igår gick finfint :) Tog sammanlagt 3 timmar, så jag var färdig vid 16.00 tiden ungefär. Sedan åkte jag in till stan för att träffa Felicia, Buller och Sandra :D Vi gick hem till Buller där vi blev bjudna på varsin drink och god mat :D Självklart kollade vi på idol också, och thank god att hon åkte ut, yazmina eller vad hon hette. Sedan träffade vi även Emelie, Frida och hennes vän Sara.. vi drog till sense, men till slut var det bara jag Buller och Emelie kvar med "våra" öl :P haha. Efter det gick jag och Buller till Tintin där vi mötte upp Sandra och Felicia igen. Och för en gångs skull så köpte jag inte en tintinbaguette :O Dock smakade jag på Sandras ;D Sedan drog jag till Richard som låg och sov. Men jag var ju självklart inte alls trött :P Så jag höll honom vaken till halv 5, stackarn! hahaha. Sedan lät jag honom sova, men jag somnade väl inte förän några timmar senare :P

Klockan 09.18 väckte han mig och då hade vi brottom, haha. Vi skulle med spårvagnen klockan 09.26. Men grymma som vi är så hann vi :D Jag följde honom till tåget (han skulle till Mariestad) sedan gick jag direkt till BK, köpte mig en crispy chicken + cola och tog bussen hem och gick som sagt och la mig ;)

   
   
   
   
När jag kom hem hittade jag pappa i badkaret med gipset upp för kanten och Pixel väntades i min säng :D Första gången jag träffade dem båda sen olyckan. Pusspåer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är Richard din pojkvän elle?

2008-10-19 @ 00:15:48
Postat av: Christopher B

that was a very nice evening! :D

2008-10-19 @ 03:22:12
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Olivia

mjae, han är inte riktigt min pojkvän ne



It really was! :D

2008-10-19 @ 03:37:41
Postat av: Anonym

Vad är han om han inte är din pojkvän men du sover hos honom? KK?

2008-10-20 @ 15:43:04
Postat av: Olivia

man kan faktiskt sova över hos kompisar av det motsatta könet utan att vara KKs, det är inte omöjligt vettu ;P

2008-10-20 @ 17:14:28
Postat av: Anonym

haha fast det skriker ju lite bootycall om du åker dit ganska ofta på nätterna efter att du varit ute. Du skriver ju också att du fortfarande älskar honom och allt? Har ni varit tillsammans då?

2008-10-20 @ 17:41:11
Postat av: Olivia

aa förstår att det kanske uppfattas som så, vem vet vad som kan hända i framtiden.. har jag skrivit att jag älskar honom? haha. det gör jag iofs, men är ganska säker på att jag inte har skrivit det här :P Och det är kärlek på en vänskaplig nivå ;)

2008-10-20 @ 17:53:35
Postat av: Anonym

men träffas ni och gör saker? kysser etc? Hur uppfattar han det? Eftersom du skriver om andra killar du tycker är snygga i blogge å sådära

2008-10-20 @ 19:19:24
Postat av: Olivia

haha, det där är frågor som jag väljer att inte svara på. Den tredje frågan var en bra fråga dock... Och jag har faktiskt ingen aning om hur han känner med det :S Men jag är ganska säker på att han tycker att det är lugnt att jag tycker att andra killar ser bra ut. Jag menar, även om vi skulle vara tillsammans har man ju fortfarande rätt till sin egna åsikt..

2008-10-20 @ 19:53:03
Postat av: Lotta

hund:D

2008-10-21 @ 18:36:25
Postat av: Anonym

hund:D

2008-10-21 @ 18:38:14
Postat av: ...

Hmm, är inne på samma spår. Stackars honom(richard) om han skulle se hur du beter dig. Du flörtar med alla killar jämt och ständigt, även killar som är upptagna. (Och ja anonym, de e kyssar "och sånt",, helt klart)

2008-10-21 @ 18:43:35
Postat av: Olivia

Lotta, vad fan håller du på med?!

2008-10-21 @ 19:06:37
Postat av: Anonym

Oj, svider att höra sanningen?

2008-10-21 @ 21:22:34
Postat av: Christopher Buller

VA FAAAN E ERAT JÄÄÄÄÄVLA PROBLEM! Är ni så fega att ni inte ens vågar säga vem ni är?! Jävla idioter. Skit i dom Olivia, dom har inget att komma med!

2008-10-21 @ 21:34:10
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon vet ju ändå vilka vi är. Det är ju bara att kolla IPadresserna

2008-10-22 @ 15:27:06
Postat av: Olivia

ja de va gaalet modigt av dig du ;) hahahhaa

2008-10-22 @ 17:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0