Fredag

Trots att jag nu har lov så väckte min far mig klockan 8 imorse! Fast det va rätt kul faktiskt :P Som ni vet är han skadad och det är ganska jobbigt för honom att ta sig runt. Så han ringde mig från nedervåningen och frågade om jag kunde gå upp och koka gröt till honom... haha, vad gör man inte far pappsen. Dock fick han vänta ett bra tag, jag svävar banne mig mellan himmel och jord vid den tiden på morgonen och var inte fullt vid medvetandet :P Sedan gick jag iaf och sov igen och vaknade vid halv 1, tog  13.20 bussen in till stan och gick till Kiki skinn design ;P Där träffade jag Buller, Felicia och Elmira. Vi hängde där i några timmar för att hålla buller sällskap :) Jag tog även tillfället i akt och tog en runda i nya weekday-affären som öppnade igår (gamla viktoria arena lokalen), och som bla Cornelia var på invigningsfest för i Onsdags. Trots att jag älskade VA så tycker jag att det var galet fräscht och bra! Jag har nämligen hört att vissa inte gillar det, men det gör faktiskt jag.

Nu jag ska jag helgstäda iaf :D Tjäna lite mer pengar, fattig som man är. Puss och kram

   
                                         Buller och Elmira
   
                                           Felle och jag
           Vad sägs om att införskaffa sig en ny kamera kanske :P


Kommentarer
Postat av: Elin Filippa E.

Men va då? Hänger ni inne i butiken? Det kan ni ju inte göra! Det ser ju inte så bra ut om det kommer in en kund om butiksbeträdet har sina kompisar på besök! Puss!

2008-10-25 @ 01:36:55
Postat av: din fellebabe

du är underbarast! :D

2008-10-25 @ 11:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0