Buller på besök i Partille

Idag hade jag ju som sagt redovisning i Psykologi, för jag nämnde väl det? Det var hursomhelst jag, Julia, Disa och Hugo som pratade om paranoia. Det gick jättebra, vi fick mvg.. och jag menar det var vi ju värda efter allt vårt slit eller vad säger ni ;P hahaha

Sedan fick jag lite fysik-uppgifter gjorda, men det var inte många :P För sedan ringde Buller mig och lyckades övertala mig om att han skulle komma hit, med tanke på att hans mamma ändå skulle komma hit på girlsnight ;) Så min kväll har tillbringats tillsammans med Buller och Cornelia :D Sjukt roligt... men det blir nog "tyvärr" ingen skola för mig imorgon, ska jag lyckas uppnå ett g på fysikprovet så är det plugg hela dagen imorgon som gäller :( guuud va roligt det ska bli. Puss och kram

   


Kommentarer
Postat av: Petter

Den nya öststats-looken.

2008-10-22 @ 13:27:15
Postat av: Olivia

helt rätt!

2008-10-26 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0