50/50

När man sitter framför tvn och tittar på postkordslotteriet 50/50 måste man ju vara sjukt rastlös, och det är just det jag gör i denna stund :P Jag har suttit hemma hela dagen, och jag har faktiskt pluggat en hel del. Så förhoppningsvis ska jag väl klara provet imorgon ;P Tillbaka till det här pogrammet då, jag tittade på det igår också. Och då satt jag och Juha och tävlade över msn samtidigt, vilket gjorde det hela sjukt mycket roligare! Jag vann men du ska få din chans till revansch inom en snar framtid ;) Imorgon är det skola som gäller och jag börjar 8, men jag har dans på morgonen och det gör det hela så mycket enklare. Vill bara säga förlåt mig för igår, jag gick till en överdrift. Men jag blev fruktansvärt sårad och jag är så fruktansvärt trött på att folk jämt och ständigt lägger sig i andras ensaker. Skriv gärna att ni tycker jag ser billig ut om ni tycker det, eller att jag är självgod eller allt va det är ni har skrivit. Men just det ämnet är otroligt personligt och känsligt för mig. Nu ska jag gå ut och träffa Sarah :D  Pusspuss

    
                                             Olly och Jihad ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej..jag känner ju inte dig (vilket jag tycker är tråkigt) så jag vet inte hur det ligger till men vill bara säga att jag tycker att du verkar va en hur skön tjej som helst, en kompis som du borde alla få ha..jag tror du är en sån man har kul med hela tiden, sen är du snygg också, absolut inte billig..lyssna inte på lotta eller va hon hette, sånna klarar man sig utan och man mår dessutom så mkt bättre om man bara låter sånt rinna av sig (skit svårt, tro mig, jag vet). Ja ja, du tycker säkert jag är helkonstig som skriver till när jag inte ens känner dig, men skit samma! Ha en bra dag :P

2008-10-22 @ 19:15:16
Postat av: Olivia

Jag tycker verklgien inte du är konstig Johanna, jag blir jätteglad av att höra det där så tack så jättemycket! Det är personer som dig som gör det roligt att blogga varje dag. Är säker på att du är en underbar person :D Puss på dig

2008-10-22 @ 19:31:15
Postat av: dp & hö

heter han jihad??

2008-10-29 @ 21:37:45
Postat av: Olivia

juha heter han :P

2008-10-30 @ 00:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0