What's new

Okej, jag kunde inte hålla mig. Men vad gör man om man precis missat en buss i stan? jo man går i affärer! Och med tanke på att det var ganska brådskande på höstskor-fronten så fick ett par följa med mig hem :D Billiga och brattha skor. Jag hittade även ett par andra skor som jag är kär i, och dessutom är de på rea! (inte klackar heller!), men dum som jag är så köper jag de inte :S Men som jag brukar säga, är det menat att jag ska ha dem så kommer de vara kvar på fredag ;) Destiny

Idag fick jag ju kemiprovet överstökat, nu behöver jag bara lägga all fokus på matten så ska väl det värsta vara över snart :) Så ikväll blir det badet med matteboken istället för kemiboken ;D haha. Puss och kram

   
Nya skor och ny vägg ;D Skorna är från din sko förresten :) Jag gillar cp-posen

Kommentarer
Postat av: Fellebaby

Är det samma som jag har? :D Skitsnygga <3

2008-11-11 @ 19:59:19
Postat av: Olivia

taack :D hmm, jag tror inte det.. eller jag är ganska säker iaf, haha <3

2008-11-11 @ 20:27:52
Postat av: Anonym

ungefär hur lång är du o vad väger du?

2008-11-11 @ 21:03:04
Postat av: Arvin

jag vet vad hon väger, om du inte hänt något de senaste månaderna :) & så vitt jag vet är jag längre än dig olivia!!!!

2008-11-11 @ 21:30:07
Postat av: Olivia

haha arvin du har aaaldrig varit längre än mig ;)



Jag är 1.75 och vikten beror lite på när under dagen jag väger mig :P Men mellan 52-55 kg ungefär :)

2008-11-11 @ 21:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0