Victorias secret

De 3e december sänds en ny Victorias secret fashion show! Dock sänds den inte här i Sverige förän någon vecka senare :/ Men ändå, hur många gånger har man inte tittat på de gamla modevisningarna liksom, så nu äntligen får man se en ny :D Jag har även sett lite filmklipp och vad jag har förstått så kommer modellerna vara lite större i år, vilket jag tycker är braaa! Men igår såg jag dock ett klipp om att flera kvinnor har fått utslag och inflammerade blåsor av Victorias secrets underkläder, och blivit allvarligt sjuka. Uderkläderna skickades in för undersökning, och det visade sig att de innehöll formaldehyd, vilket är ett ämne som kan framkalla allergiska reaktioner. Företaget förnekar dock användandet av detta ämne i sina produkter... Men jag skulle då inte riskera det förän att köpa det förän det är 100 % säkert!

Nu är Jonas innebandy-match precis slut, och jag har inte tv4 sport.. så jag kunde inte se han spela :( Tråååk, men jag vet ju att du ägde, det gör du alltid ;)

Nu börjar Boston teeaaa paarty :D Puss och kram

         
    
     
  
      Caroline har dock blivit alltför smal! Verkligen inte fint :S Kolla handleden
       
                                            Men det är galet bra ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0