Torsdag

Jag skulle ju träna ikväll var det tänkt (gymnastik då), men när jag anländer till träningen så får jag reda på att de bara ska öva fristående... så jahopp, då var det bara för mig att gå hem igen. För jag orkar inte vara med på uppvisningen :P Får se om jag lyckas komma dit och sitta i publiken kanske :D Hur som helst, vad ska jag göra nu liksom? Tobias skulle ut med några, är ju lite sugen på att hänga på han.. jag hade så galet kul sist vi va ute ;D

Nu har en timma gått sen jag skrev det ovan... och jag löste kvällen genom att smsa min grymma granne Sarah :D Så vi va ute på en promenad.. vilket vi brukar göra ganska regelbundet, men som vi faktiskt inte har gjort på ett tag nu. Så det var bra :D Fick vi pratat lite om.... jaaa, grejer ;P hahahah

          
                          Så galet snygg är hon! :D
  
                                               En riktig schtekare ;)

Kommentarer
Postat av: CAMILLA

haha blev de inget me gymnastiken :P hhaha osis. men vadååå?när ska de ha uppvisning?vi drar dit tsm då?:D

2008-11-14 @ 10:07:59
Postat av: Olivia

haha ne de va tur att du inte kom! :D ja de har uppvisning nästa söndag tror jag, eller någots sånt.. vi kollar upp det lätt! :D

2008-11-14 @ 10:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0