Boston tea party

"Jag kan allt om bestick.. det är det roligate jag vet" - Carl-Jan
Då är man allt bra lättroad asså! hahah

pluggbajs:
tis. halvtidsvärderingen måste in!
ons. Psykologi-prov
tors. Projektexperiment

mån. Svenska-skriftligt
tis. Kemi-prov
ons. Matte-prov
tors. Projektjournal

Motivation tack! 
Nu klev jag iaf precis ut ur duschen, och finns det någonting härligare än att lägga sig i sängen helt nyduschad och ren? Så jag tackar för den här dagen, och hoppas på att dessa 7 veckor kommer att gå fort ;) Puss och kram
   

Kommentarer
Postat av: Elin

Motivation.

Olivia, du har bara ett halvår klvar! Sen är det över! Det är bara att fokusera och köra stenhårt för sen hopp som hej så är det över! Klara du bita ihop på så slipper du ta kosekvenserna för att inte gjort det senare, det fick jag göra (och det är dyrt, pluss att man hinner bli gammal!) Så kom igen nu Olivia!

2008-11-04 @ 11:47:46
Postat av: Arvin

denna bilden menar jag kötthööveee :D hahahaahah

2008-11-04 @ 23:27:19
URL: http://arvinfarati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0