Söndag

Igårkväll åkte jag som sagt hem till Richard och kollade film. Och det blev min favorit-genre skräck :D Dock fick man typ panik av att titta på den! Instängda i en grotta med massa sjuka varelser... Och du, jag ska allt bevisa att sakerna jag sa verkligen har hänt! Tönt är du som inte tror mig, men jag gillar dig ändå ;) Hur som helst var det en mysig och rolig kväll :D Idag var det tänkt att jag skulle åka direkt från Richard in till stan för att träffa Lillanna och Frazze, men så visade det sig att planerna hade ändrats av vissa omständigheter :) Så jag åkte hem istället. Sedan var det tänkt att jag skulle träffa Arvin, men det känns som att det inte kommer bli något med det :P Så för tillfället sitter jag med Cornelia i köket och sjunger med till olika Disney-låtar. Anastasia - länge sen i december är typ bland de bästa låtarna ever! Nu ska jag ut och träffa Sarah :D Puss och kram

Men innan jag går ut måste jag bara säga att Olga Kurylenko är så gaaalet vacker! Alltså nya bond-bruden
             
        
        


Kommentarer
Postat av: Anonym

Anastasia är inte någon disneyfilm! :) Men det är jättebra ändå! Men ingenting slår ju disney så klart.

2008-11-16 @ 17:12:02
Postat av: Olivia

haha ne ja just det ja, det är den inte :P Men iaf galet bra! :D

2008-11-16 @ 19:09:34
Postat av: Marielle

Gillar din blogg =)

2008-11-16 @ 20:34:06
URL: http://fuckingmonster.blogg.se/
Postat av: Daniel

älskar disney!!!! anastasia är också bra :D dreamworks va? ha de bra

2008-11-16 @ 21:12:20
URL: http://skallagrims.blogg.se/
Postat av: Olivia

men tack så mycket :D va glad jag blir!



ja men den är grym! hmm, har ingen aning :P

2008-11-16 @ 21:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0