Trötter

Vaknade precis från en liten tupplur. Jag börjar verkligen bli sjuk, jag sitter här iklädd jeans, sockar, fet stickad tröja och en fet stickad halsduk.. ihopkrupen i soffan och fryser häcken av mig. Plus att jag är hur trött som helst, kan knappt hålla ögonen öppna. Och jag har inte sovit speciellt dåligt på sistone, but that's life I guess. 

Vad jag egentligen skulle säga var GRATTIS till Arvin som nu äntligen har fått jobb i Telenor butik här i Göteborg :D Bra det, du ska inte vara ute och ränna runt massa lille pojk :P haha, så grattis hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Svea

Hur gör du för att se så brun ut året runt?

2008-11-05 @ 21:34:49
Postat av: Olivia

jag tycker inte att jag är speciellt brun just nu, så tack :D haha.. ne men jag är ganska brun till hyn vanligtvis :) Kan typ inte bli mer blek än vad jag är nu :P

2008-11-05 @ 21:47:53
Postat av: Svea

ahaa så du har inte brun utan sol eller solar solarium eller så? det är as fubbis!

2008-11-05 @ 22:50:32
Postat av: Arvin

tack min käre vän :), kommer bli grymt! så kom o köp mobiler nu höhöhö ^^,

2008-11-06 @ 01:17:18
URL: http://arvinfarati.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag använder inte brun utan sol, jag har solat solarium några gånger.. men det var länge sedan nu :) Slöseri med pengar :P Men det är modernt att vara blek i vinter så om du är det är det ju asbra! haha :D



haha jaja, jag ska köpa mint tuen ;P

2008-11-06 @ 11:32:57
Postat av: Arvin

slös med cash?! eru go eller...senast jag solade solarium somnade jag, & vaknade upp o trodde jag var utomlands, det är grejjer det lille vän!! om du får en sådan upplevelse någon gång så komemr du förstå vad jag menar ;) haha

2008-11-06 @ 11:55:19
Postat av: Elin

haha, nu kommer jag sno alla dina läsare, mohaha... eller kanske inte.. kommer hem imorgon vid 19-20 tiden!!

2008-11-06 @ 12:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0