Söndag

Idag har varit en lååång dag, ändå gick jag inte upp förän 13.00 :S Min söndag har inte varit mer spännande att jag har suttit hemma mest hela dagen, helt ensam.. haha, hur mobbat det än låter. Det var tänkt att jag skulle åka på min kusins 12-års kalas, men jag känner mig ju inte riktigt helt kry, så jag valde att stanna hemma istället. Så jag tände adventsljusstaken och åt några pepparkakor till frukost, yumm... Sedan bakade jag även chokladbollar och tittade på Pirates of the Carribean, at worlds end :D Jack Sparrow är vad jag kallar sexig!

Dagens problem: Jag kan inte få på tvn! Ni anar inte vad frustrerande det har varit! :P Så jag missade hål i väggen

Nu tänkte jag att jag skulle lägga mig i badet en stund, ha lite manikyr och pedikyr och sedan gå och lägga mig :) Kanske städa iordning lite på rummet också. Puss och kram
      
                                     se så sexig, haha

Kommentarer
Postat av: sandra

gahh du är verkligen världens bästa olivia :D

2008-12-01 @ 00:10:23
Postat av: Julia!

Jag älskar honom! Han är det snyggaste jag sett. Allt han gör är så sjuuukt underbart!

2008-12-01 @ 11:02:38
Postat av: Felle

haha underbaring! :D <3

2008-12-01 @ 22:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0