Söndag

Okej jag måste bara säga att jag såg precis ett avsnitt av Gossip Girl, och den sista meningen var "I killed someone", hur kan man då motstå att se ytterligare ett när man egentligen behöver sova?! Hursomhelst, med tanke på att det blev mycket sent igår så vaknade jag inte förän halv 2 idag, vilket verkligen är slöseri på så mycket tid där man kan få så mycket gjort... Sedan har jag legat i sängen hela dagen och kollat färdig på Gone with the wind som jag ska ha redovisning på imorgon. Sedan kom även Sandra hit, vi köpte massa gott och satt bara och pratade och garvade åt alla möjliga saker. Vi två asså, hur lättroade får man lov att vara <3 Dock måste jag säga att jag verkligen inte mår på topp just nu, har huvudvärk, magont, jag är trött och känner mig svimfärdig... så jag ska bara krypa ner i sängen nu och hoppas på att jag mår bättre imorgon med tanke på att jag kl 8 imorgon bitti har nationella muntligt i engelska... men det är ju oftast ganska enkelt ändå, bara jag inte svimmar under själva snacket så ;) Ta hand om er, och hoppas ni har haft en rolig helg :)
   
               Varför hittar man alltid oss på godisavdelningen Sandra? hahaha
   
                                                            Så söt!
   

Kommentarer
Postat av: sandraa

olivia kom ihåg vad jag sa om anmälan döh ;) police are coming to get yahh

2008-11-23 @ 23:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0