Sommarmys

Okej, trots att vintern/hösten är helt underbar så slår ju faktiskt ändå sommar allt. Speciellt nu när jag ligger här och fryser ihjäl, då vill man ju bara tillbaka till värmen... till sommarn 2008! Asså helt klart bland de bästa somrarna jag haft :D Har precis kollat igenom Emma Woxlins nyinlagda bilder på facebook och hittade den här otroligt charmerande bilden på mig, men kvällen är så minnesvärd <3 Vi var i Uddevalla, på en udde under Uddevallabron. Brasan var tänd och jag och Emma låg i en skottkärra och blev helt bösiga av askan som flög överallt. Och Sean, David och Axel som cpade sönder totalt! Men det får dock förblir en hemlighet, jag får lämna lite åt er fantasi, haha. Men viktigast av allt; vi åt marshmallows på burk! Stackars Emma tog med den för att hon skulle ha något att smaska på, så åt jag upp hela. Hahaha, det är inte lätt att umgås med glupska Olivia ;) Älskling, tack för smsen. Saknar dig ska du veta <3 Ser fram emot sommarn 2009 ;) Puss och kram
Nu slog det mig också att alla mina nagellack som jag använder är slut :/ Så måste införskaffa mig i färgerna rött, rosa, men framförallt svart inom snarast
      
Charmig eller vad :P Har ni aldrig smakat m.p.b så är det ett måste människor!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Var köper man m.p.b? Marshmallows på burk alltså:D`?

2009-02-27 @ 02:11:57
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0