Varför händer det alltid mig?

Inatt har jag upplevt bland de värsta nätterna i mitt liv. Jag orkar inte gå in på det i detalj, men jag är sjuk och har samma symptom som jag hade då när jag hade hjärnhinneinflammation för något år sedan, och jag är så fruktansvärt rädd att jag ska få det igen! Snälla låt det bara inte ske!
Ne just nu föröker jag att koppla bort det, så jag skriver om något annat istället.

Jag har varit så glad för Britneys Spears skull, med tanke på att hon verkar ha mått så otroligt mycket bättre på sista tiden. Nedan ser vi bilder från hennes kommande album Circus där hon ser ut att må mycket bra, visst är bilderna retucherade, men vad jag har förstått det som så handlar det inte om någon grov retuchering. Dock läste jag precis att man nu har fått reda på att hon lider av en allvarlig ätstörning; bulimi. Kanske inte är så chockerande, men jag blir så ledsen! Varför inte bara ta hand om sin kropp på ett nyttigt och hälsosamt sätt? Finns ju ingenting mer attraktivt än en människa som har en hälsosam inställning till mat och träning och på så sätt får en hälsosamt vacker kropp... Ne nu måste jag stänga luckan med tanke på att det gör fruktansvärt ont i ögonen av att titta in i skärmen :/ Puss och kram

   
   
                                     Här ser hon dock galet läskig ut :P

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hennes skor?????? Massa frågetecken...

2008-11-27 @ 10:44:08
URL: http://[email protected]
Postat av: Olivia

haha va e de med dem? :P

2008-11-27 @ 12:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0