Sakna

Ja då var det söndag-kväll igen, och det känns ju alltid lika härligt när man vet att man nu har fem skoldagar framför sig ;P Nu sitter jag och tittar på In to the blue och äter popcorn :D Men just för tillfället är det reklam och då kollade jag igenom lite bilder på datorn och kom in i mappen Afrika. Asså vilken galen resa! Och jag längtar tillbaka helt sjukt mycket. Första veckan på safarit, vilket var en helt underbar upplevelse.. och på kvällarna när jag, Petter och Julia låg och sjöng Hakuna Matata och skrattade helt galet mycket! Vi var verkligen galet flummiga :D Är så sjukt tacksam över att få ha varit med om den resan. So thank you <3

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
        
   
   
   
   
   
   
   
   

Kommentarer
Postat av: petter

ahhhh, härliga tider.

2008-11-17 @ 01:08:19
Postat av: malle

jag tänkte just skriva det :D

2008-11-18 @ 14:52:51
URL: http://mallerosendahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

var i arfika var du? :)

2008-11-19 @ 22:14:46
Postat av: Olivia

I Tanzania :)

2008-11-19 @ 22:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0