Projekt

Idag har varit en lååång dag! Slutade vid halv 5, usch och fy. Fast vi har ändå haft kul idag :D Vi hade projekt, och vi arbetar som sagt med att testa olika prestationshöjande medel. Så idag tog vi två tabletter rosenrot var.. tror jag det var :PSedan utförde vi olika aktiviteter, nedan ser ni bilder på när vi springer. Och det finns inget roligare än när Emma springer! hahaha, sorry gumman men det var galet roligt ;P Härligt att du kan sprida sådan lycka ;)

Om 1 timma är det gymnastiken som gäller egentligen, men frågan är om jag har tid att gå på den idag :/ Skola tar verkligen all tid, jag blir galen! Juha, när ska vi hoppa av och åka till Finland som vi pratade om ;D

    
                                              Emma och Sabster
   
                                             Snabb som vinden ;)

Resten av bilderna får ni dock inte se, mohaha.. och då missar ni något vill jag lova ;P Mig iklädd ingenting annat än body, haha! Och andra sjukt heta bilder må jag säga.

                                                     Dagens
   
   
Body - Gina tricot
   
Jeans - Weekday
   
Skor - Vagabond
   
Kavaj - H&M
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fuck you!!! du gjorde det. nog galet stor min rumpa ser ut. det tragiska är att den nog är det också. HAH

2008-11-06 @ 22:06:31
Postat av: Olivia

Vet du ens hur snygg kropp du har kvinna!!! Din rumpa är min favorit, yum

2008-11-06 @ 22:15:36
URL: http://oliviaaeriksson.blogg.se/
Postat av: juha

hahah! ska bara byta till vinterdäcken, vägen dit kan jag redan.. hämtar upp dig om nån minut eller så... ska bara ta körkortet först.

2008-11-07 @ 15:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0