Onsdag

Godmorgon :) Jag mår mycket bättre idag, vilket jag är sjukt glad för. Dock mår jag fortfarande jättedåligt, men det är ju en förbättring i alla fall. Min kropp är forfarande helt utmattad, så jag blir lätt snurrig när jag går eller står upp, huvudvärken är kvar, även kroppsilningarna och mina ögon är fortfarande känsliga för ljus. Vi håller tummarna för att jag ska bli frisk till helgen :) Natten var som jag trodde väldigt jobbig, somnade nog inte förän någon gång imorse, men jag har ändå sovit mycket med tanke på att jag vaknade 13.30 :)

Om 10 minuter kommer Buller hit, den ängeln ringde nämligen igår och sa att han kunde komma hit för att fixa med klänningen. Det återstår ju att se hur detta går, haha. Gud vad jag hatar att känna mig svag :( Menmen, that's life. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0