Nytt rekord :D

Det är ju otroligt kul att såpass många läser min blogg som det faktiskt är, och igår slog jag faktiskt nytt rekord :D 114 unika läsare hade jag.. och ungefär 240 sammanlagda besök :D Fast som sagt brukar det ju vara fler på söndagar, men jag är fortfarande glad :D Slog dock inte mitt rekord på sammanlagda besök, det ligger någonstans vid 340... menmen

Jag har så fruktansvärt mycket plugg nu för tiden, och som jag nämnde igår så har jag zero motivation! Det går inte ihop riktigt som ni kanke förstår :P Men jag får väl ta och rycka mig i kragen och sätta igång. När man väl börjar plugga går det oftast väldigt bra, det är bara ångern man känner innan som är jobbig egentligen :P Så, nu ska jag göra mig en macka och ett glas oboy och sätta mig med psykologin. Puss och kram

Style by stars har ju de sötaste klänningarna. Är sjukt sugen på den till höger! Men jag får nöja mig med att titta på bilder for now :P Höstskor står högst på listan för tillfället...Appropå skor så hittade jag de snyggaste skorna häromdagen! Klackar såklart, men ändå :P
    


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju kanske bli nästa kling! Jag menar hon är ju snart gammal och gaggig. För eller senare måste ju någon ny snärta ta över! ...tänk på det du.

2008-11-03 @ 15:54:30
Postat av: Lisa

Vilken fin blogg! Förresten vilken skola går du på och i vilken sport?:)

2008-11-03 @ 16:55:48
Postat av: Olivia

haha ja det hade ju varit roligt iaf :D



men tack så mycket :D Jag går på hulebäcksgymnasiet och tränar för tillfället nästan ingenting :P Brukar träna gymnastik, eller gå till gymmet. Jag dansar även :)

2008-11-03 @ 19:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0