Nytt rekord :D

Bloggen slog igår nytt rekord på unika läsare, men även det sammanlagda statistik-resultatet :D Yeay, verkligen jätteroligt!

Min vecka började med att jag försov mig i 3 ½ h :P Sjukt bra, haha.. och därför missade jag idrotten, det roligaste på hela veckan! Plus att det var innebandy idag :( Menmen, det var ju givet... Hur skulle jag kunna somna efter det smset jag fick inatt liksom? ;D Annars har jag inte gjort så mycket idag, jag fick tillbaka matte-provet som jag skrev förra veckan, och med tanke på att jag inte hade pluggat blev jag glatt överraskad när jag faktiskt klarade mig. Haha, så jag har fortfarande aldrig fått tillbaka ett prov där det står ig på, och det är helt sjukt med tanke på att jag aldrig pluggar inför prov :P Olivia Eriksson måste skärpa sig!

Onödig information:
- Igår fick jag en ny bästis, tjihuu :D Värt att fira aså, haha.
- Jag måste städa mitt rum snart, det börjar bli panik på de ;P

   
Neee.. eller vad tror ni? Några dagar till går väl? ;P Här ser det ju faktiskt inte alltför farlig ut, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem skrev smset?

2008-11-18 @ 15:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0