MTV EMA 2008 IN LIVERPOOL

Människor, om 15 minuter börjar Europe music awards, och jag hoppas för allt i världen att ni inte missar det! I skillnad till VMA (som jag tittade på med Sandra if you remember) så är EMA mycket sexigare ;D hahaha, och det gillar vi alla... speciellt år  2006 då Justin Timberlake var värd ;) mmm I liked it. Borat var ju också rätt så het ;P Nu ska jag rusa till köket och se om jag kan hitta något gott att äta på.. popcorn, clementin, bullar... såå mycket att välja mellan. Haha.. sätt på mtv nu människor, och skulle det vara så att ni missar det så kommer jag säkert ha en update här :P I alla fall på snygga kläder :D Puss och kram

Uppträdanden av bla:
THE KILLERS!
Beyonce
Duffy
Kanye West
Pink
Estelle

Tycker det är kul att Perez Hilton ska dit :P haha
http://www.perezhilton.com/
   
                                   He's bringing sexy back
       
                I år är det dock Katie Perry som är värd

Kommentarer
Postat av: arvin

hann fan aldrig se hela, stack till Einer så får ta ladda ner skiten se det igen.. Killers & kanye var juh grymma!! o på tal om K.Perry, fan vad läcker hon eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! I LIKE HER VÄÄRY MUCH!

2008-11-07 @ 12:12:06
Postat av: Olivia

Killers var så fruktansvärt bra! men kanye var inte alls bra :S Inte i jämförelse med VMA iaf, han sjöng jättefalskt i de låga tonerna...

2008-11-07 @ 13:25:28
Postat av: Arvin

orka bry sig, alla tjejer vill ha k.west ändå ;)

2008-11-09 @ 02:22:47
URL: http://arvinfarati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0