Minoutfit

Lite onödig, men för mig rolig information. Jag har legat på framsidan på Elin Klings nya hemsida minoutfit.se idag :D Yeaaah, haha

Ytterligare lite grejer jag bara känner att jag måste nämna... Victor fyllde år igår och jag glömde säga grattis till honom, dålig som jag är :( Så jag säger det nu. Grattis på 18års dagen, en dag försent, haha... hoppas du får en lyckad helg nu med mycket party och presenter :D
Och grattis till en tönt som just ni ligger och sover med en splittrans ny macbook liggandes säkert bara några meter bort. Jag ska komma och hålla i den snart ;) hahaha

Saw V har biopremiär imorgon! Jag vill se se se... Ne nu blir det sängen för min del, ska inte till skolan imorgon men måste upp i hyffsad tid och plugga :/ Puss på er och sov sött
      
Ungefär såhär glad är jag nu :D Dock stör jag mig på att jag aldrig kan hitta en höstmössa jag gillar... gaah, tips någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0