Lördag

Jag har galet brottom, ska in till stan och träffa Arvin nu. Jag kan snabbt säga att jag hade sjukt trevlig igår. Träffade bland annat min bumbum (Julia), bästis från grundskola som jag tyvärr inte träffar så mycket längre. Puss på dig. Men nu ska jag springa till bussen.. mitt fritidskort tog slut igår också så jag ska försöka charma busschauffören på något vis :P Pusspuss
    
   
Väst - Acne
Linne - Åhlens
Jeans - Bikbok
Kavaj - H&M
Skor - Din sko
Halsband - Milajki
Örhängen - Glitter


Kommentarer
Postat av: johanna

tjena..ville bara påminna om den randiga tröjan :P

2008-11-22 @ 17:38:01
Postat av: Olivia

ja just det ja. jag har kollat upp detta, och tyvärr har vi ingen aning :S hon har fått den från sin pojkväns brorsas fru, köpt i stockholm. Och det finns ingen lapp på tröjan :S

2008-11-22 @ 22:55:27
Postat av: johanna

hehe okej..det är lugnt, tack ändå för besväret =)

2008-11-23 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0