Lördag!

Efter en heldag med endast deg och plugg så drog jag mig in till stan när kvällen närmade sig där jag träffade Sandra och Felicia. Vi drog som sagt till Danilo där vi för första gången såg Buller i strumpbyxor, hahah! Galet kul ändå :D Där hängde vi ett tag och satt på uteservering och pratade. Sedan kände de sig tyvärr lite hungriga och drog därför till Tintin. Jag däremot stannade kvar och följde med Buller och hans kollegor upp till baren :D Galet kul! Någon gång efter 1 skulle de dock vidare till Babar, och jag kände att jag faktiskt verkligen ville hem, så jag tog första bästa bussen hem då det egentligen var meningen att jag skulle på fest här hemma i Partille, men det var inget vidare drag när jag kom hem :P Så nu sitter jag här och äter min kvällsmacka :) Jag måste ju även tillägga att jag träffade bla Dys och Anders på Bergakungen :D De skulle se den nya Bond-filmen ;) Hursomhelst, nu ska jag slå på tvn en stund, och sedan blir det sängen. Puss och kram
        
Kvällens:
Grå klänning - Malene Birger
Rosa linne under - Monki
Svart linne under - Gina tricot
Halsband - SNÖ
Strumpbyxor - Lindex
Skor - Din sko
+ HM-kavaj, Zara-kappa, Pour-halsduk och Indiska-väska.
         
                                 Peter Pan och Tinkerbell :D
          
                                            Härligt där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0