Lördag

Med tanke på att jag sov bort halva dagen fick jag inte ens gjort hälften av vad jag hade tänkt. Men som sagt så åkte jag in en snabbis till stan, köpte lite småkriffskraffs, t ex svart nagellack och lösögonfransar :) Jag var inte alls pepp på att gå på stan idag med tanke på att det är lönehelg och att det var fullproppat med människor! Men jag klarade mig fint och hittade så många fina grejer som jag blev så förtjust i. Jag vet iaf ett plagg jag har tänkt att ha på mig på julafton :D På kvällen åkte jag hem till Richard, vilket var precis vad jag behövde! Han är bäst. Och nu kom jag hem för ett tag sen, och jag kommer somna vilken sekund som helst :P Så jag bör släcka för dagen snart... Imorgon (idag) är det första advent, så då blir det fram med adventsljusstakar och allt möjligt trevligt :D Hoppas ni har haft en härlig lördagskväll människor, pussochkram
   


Kommentarer
Postat av: E

snygga skor! från? :)

2008-12-06 @ 19:42:09
Postat av: Olivia

taack :D de är från din sko

2008-12-06 @ 21:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0