Lördag :)

Ja min lördag blev inte riktigt som den var planerad till en början kan man väl säga. Jag åkte som sagt in till stan för att träffa Arvin. Efter en lång promenad i kylan hamnade vi tillslut på Vanilj där snälla han köpte en chokladboll till mig :D På heden fick jag ett mongo-anfall som jag kan få ibland och blev helt crazy :P När jag sedan kom hem städade jag äntligen klart mitt rum! Så just nu kan jag se mitt golv, vilket jag inte gjort på länge med tanke på att jag haft en deeel kläder liggandes där :P Sedan åkte jag till Mölndal för att kolla film med Frazze, Emma, Sabina och Lotta. Efter övertalning blev det tillslut Troja, och jag seriöst älskar den filmen! Asså Brad Pitts rumpa är inte att leka med! Efter några timmar åkte jag in till stan där jag mötte upp min kära syster som var på Gossip. Jag glömde mitt leg hos frazze, men som tur var så kollade de mig inte :D Så jag va där ett tag, och det var galet kul! Stället var knökat med homosexuella.. och det finns ju nästan inget trevligare än att hänga med ett gäng roliga bögar enligt mig. Porrigt blev det. Plus att de spelade galet bra musik! Sedan drog jag iaf vidare till Cheers där jag mötte upp Tobias och Matea. Vi satt där och tjötade ett bra tag. Två riktigt sköna prickar de där :D Men jag har längtat hem till min varma och sköna säng hela dagen, så nu ligger jag här och bara njuuuter. Ska nog kolla ett gossip girl avsnitt innan jag stänger luckan för dagen. Puss och kram
   
   
         Sarah, Cornelia lånade din klänning. Hoppas det var okej :P <3

Kommentarer
Postat av: sarahbandara

HAHAHA:D ja klart det är okej :D ni va jätte fina i den båda två :D

pusss

2008-11-23 @ 13:22:24
Postat av: cornelia

ja tusen tack för lånet :)

2008-11-23 @ 18:24:47
Postat av: Christopher Buller

du e så roligt du...

2008-11-24 @ 18:51:45
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0