Lördag

Imorse var det ju först tänkt att jag skulle träffa Buller och Elsho i stan vid 12-tiden... men när jag vaknade insåg jag inom kort att jag inte riktigt var kapabel till att göra det för tillfället.. så jag var tyvärr tvungen att ställa in mötet :( Hoppas ni hade trevligt iaf <3 Men några timmar senare bestämde jag mig för att åka till Allum för att köpa skorna som jag pratade om i onsdags.. tror jag att det var iaf :) Det fick även bli lite andra grejer som jag antingen visar senare idag eller imorgon :D När jag var färdig på Allum åkte jag in till stan för att träffa mina älsklingar Sandra och Felicia :D Vi shoppade vidare, satte oss en stund på Mc-Donalds och gick i det kyliga vädret :) Helt sjukt hur kul man kan ha på typ 2 timmar. Shit vad jag skrattade! Bäst va ju ändå på Mc-Donalds när en kille kom fram och sa om och om igen:
- You want to run?
Ni kunde ändå hålla er från skratt medan jag, smidig som jag är, sitter och asgarvar och kan inte sluta förän han är bortom synhåll... Asså det går inte att beskriva lyckan jag känner när jag är tillsammans med er. Jag älskar er <3

Nu kom jag iaf hem för en stund sen.. ska lägga mig i badet en stund tänkte jag, och sedan bär det av till Richard :) Ikväll är det "klassfest" hos Arvid, hoppas ni får det grymt kul och parta lite extra för mig :D Puss och kram

   
Schleten som man var så orkade jag inte göra mig iordning. Så för första gången sen i ettan på gymnasiet gick jag utanför dörren med hästsvans! Det ni, det är inte en syn man ser varje dag det :P
   
                                      Mina absoluta favorit-brudar <3

Kommentarer
Postat av: fellebaby

du är vår absoluta favoritbrud <3 :D

2008-11-16 @ 22:19:16
Postat av: sandra

ni är så mina favoritbrudar!!

2008-11-18 @ 11:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0