Lördag

Först och främst måste jag bara säga förlåt för dålig uppdatering idag.. men jag har pluggat och umgåtts med familjen hela dagen och sedan fick jag så brottom iväg :) Men nu är jag hemma igen :D Ikväll åkte jag först hem till Jullekanelbulle :D Där åt jag och tjejorna i klassen middag för att fira hennes 18årsdag.. som iofs var i augusti ;P Sedan drog vi vidare på en annan fest, hos en flicka som heter Lina. Och jag hade verkligen asball kan jag säga :D Tack för kvällen flickor, tråkigt att ni behövde dra så tidigt bara :/ Och trots att jag försökt bättra mig på sistone så glömde jag självklart att ta bilder :P Men det är galet jobbigt att dra runt på en fet kamera hela tiden, jag vet ju definitivt vad som står längst upp på min önskelista i jul ;D En liten smidig och snygg kamera! Men jag lyckades iaf ta en bild från middagen :D Så liiite duktig var jag allt :P Ne nu ska jag sätta mig lite framför tvn tänkte jag. Och hur lycklig tror ni inte att jag blev när jag hittade en halvuppäten Svenska lantchips gräddfil påse liggandes i köket?! Hurray :D Puss och kram

Kvällens bästa: Fick träffa människor man aldrig träffar annars :D
Kvällens sämsta: Jag fick en flisa i rumpan! Det är ju bara jag som lyckas, hahaha
   
                                 Lite suddig är härlig sådär ;)
   
Omsydd klänning - Gina tricot
Kavaj - H&M
Pumps - Monki

Kommentarer
Postat av: Arvin

snygg outfit!

2008-11-09 @ 02:19:41
URL: http://arvinfarati.blogg.se/
Postat av: malin

Snygging! :D:D

2008-11-09 @ 16:46:12
URL: http://mallerosendahl.blogg.se/
Postat av: lindis

DU ÄR SNYGG

2008-11-13 @ 22:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0