Lååång dag

Torsdagar är ju helt klart den värsta skoldagen i veckan för min del, börjar 8 och slutar 16.30 :S Vi gör ju egentligen inte det de här veckorna som varit nu med tanke på APU-uppehållet... men imorse skrev vi som sagt nationellt prov i engelska :) Min morgon började ju inte alltför bra. För en gångs skull försov jag mig inte, och jag var i tid ner till bussen. Men självklart kommer den inte, så jag väntar i en kvart på nästa buss och tar mig så fort som möjligt till skolan och kommer lyckligtvis med en buss så att jag kommer 15-20 minuter försent. Då kände jag ju självklart lite panik och börjar skriva på helt sjukt mycket, tills jag inser att det inte finns fler papper att skriva på :P Så jag trycker ihop ett litet fint avslut och går från lektionen då det är 2 minuter kvar ;P Så det slutade ju gott ändå, själva skrivningen har jag ingen aning om hur det gick eftersom jag är en sån sjuk ordbajsare :P Haha, vi får helt enkelt hoppas på det bästa.
   Sedan hade vi håltimma i 2 timmar ungefär, då stack jag först till Johnséns med några grabbar och Emma, och sedan till pizzerian med majoriteten av klassen typ :P Och som jag nämde igår så provade vi studentmössor idag :D Asså shit vilken lycka säger jag bara. Då fick jag även träffa Rebecca Ahlmén som jag inte träffa på jättelänge nu, så det var trevligt :D Vet inte hur vi ska få tag på varandra för fikan som vi bestämde att vi skulle ta dock :P Det löser sig. Nu kom jag precis hem och sitter och äter gröt, fråga mig inte varför jag äter gröt... men jag orkade inte hitta på något annat :P

Har tyvärr en tråkig nyhet som jag berättar om sen om jag hinner :/ Nu blir det Gossip Girl ;D Puss och kram
   
                                                Studentmössooor!
   
                                                HAHAHA, skööön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0