I brist på underhållning

Ja ni vet ju allihopa att när jag är rastlös så tar jag fram kameran :P Jag har tagit många kort under dessa dagar då jag varit sjuk kan jag säga, de ska jag dock inte dela med mig utav. Men ni måste ju bara se vad jag har levt i under de här dagarna, haha. Enda gångerna jag tagit av mig dem under den här tiden har varit när jag badat :P Hahah, och jag kan bara säga att denna helt klart är min bästa och skönaste outfit ever! Tror jag ska satsa på att använda den lite mer flitigt, eller vad säger ni ;P Så tråkig är jag, haha.

Om det nu visar sig att jag kan åka till skolan imorgon (pleeeeaaase!) så har jag en del att göra imorgon. Jag ska först till skolan och skriva nationella. Sedan åka till stan för att träffa Felicia. Sedan ska jag köpa tyg till klänningen, och lite annat småkraffs som är behövligt, som nagellack tex. Sedan blir det kyrkan och sist men inte minst utgång. Så jag behöver mycket vila inatt. Om jag är frisk i helgen ska jag storfira mina vänner ;) Haha. Puss och kram
    
                                     Jag kommer sakna min nya favorit-outfit. haha

Kommentarer
Postat av: daniel

Lite rolig kontrast. Först kyrkan - sedan UTGÅNG :D Tröjan ser ju urmysig ut! Krya på dig. Puss och kram

2008-11-28 @ 09:03:16
Postat av: Olivia

haha kontrast? nejnej, kyrkan e party vettu, förfest ;P tacktack, jag hoppas det går över snart :)

2008-11-28 @ 17:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0