Höstlovet är slut :(

Ja då var ännu ett lov över, och inte vilket lov som helst utan mitt sista höstlov :O Det har jag faktiskt tänkt på en hel del nu på sistone.. jag har inga mer sommarlov! Snart tar jag studenten, och då har jag inte lov utan då kommer jag antagligen vara arbetslös!.. om jag inte kommer vara väldigt ambitiös och se till att ha ett jobb till dess, but I doubt it ;P

Idag har varit en helt underbar dag; fint väder, bröderna har varit här, har umgåtts med familjen för en gångs skull, pluggat psykologi... och just nu sitter jag och tittar på make me a supermodel och äter mina lantchips med gräddfil-smak och har ett stort glas med oboy ståendes på bordet som jag bara längtar att få klunka :D hahah, har ni tänkt på det? Oboy blir så mycket goare om man dricker hela glaset i ett eller två svep? Tycker jag iaf :D Så nu ska jag ta och göra det också ;) Hoppas ni studerande där ute har lyckats bygga upp er motivation under lovet, jag vet ju en person som inte har gjort det. Och hon sitter och skriver detta inlägg just nu ;) Puss och kram

Trots att jag älskar hösten så saknar jag möjligheten att bara dra på sig jeans-shorts, linne och gladiator-sandaler och sedan dra ut till Askims-badet med Sandra och Felicia. Det var tider det brudar :D Men förhoppningsvid ska jag kunna göra det snart igen, med tanke på att vi kanske ska åka på en sista minuten resa :D Hoppas!
Så bara för det så kommer här en rad med sommar-outfits/bilder :D
   
Kavaj - Whyred, Vit tunika - Marlboro, jeans shorts - Levi's, Väska - H&M, Skor - Fiorucci accessoarer
       
          maah, min 17årsdag ;)   Klänning - Gina Tricot
   
   
   
                 Skjorta - Acne, Linne - Acne, högmidjebralls - Weekday

Kommentarer
Postat av: Arvin

pretty women walking down the street! ;)

2008-11-02 @ 18:43:44
Postat av: Elin

Jag har en kollega, hans tjej heter Oboy!

2008-11-03 @ 00:26:48
Postat av: sandra

haha jaa olivia det är sjukt, vi går verkligen ur skolan snaart! gahh jag längtar :D love you babe!

2008-11-03 @ 08:39:59
Postat av: Olivia

aaw, how cute :D



nehe! jag vill också heta oboy.. det ska jag lätt döpa mitt barn till ;)



jaaa, craazy :D (but that's how it goooes) love

2008-11-03 @ 15:25:25
URL: http://oliviaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0