Heroes

Asså den hetaste serien just nu är ju utan tvekan Heroes! Såg precis det 8e avsnittet på säsong 3 som släpptes idag. Och denna säsongen är verkligen så mycket bättre än både ettan och tvåan. Hur det ens är möjligt är fortfarande oklart :P Dock saknar jag ju lost otroligt mycket, men det dröjer väl tills det börjar igen?... eller rätta mig någon om jag har fel.

Hetaste låten för mig just för tillfället måste ju vara everyone nose med N.E.R.D.  Varje gång man hör introt (vilket är ganska ofta nu för tiden med tanke på att min bror har den som ringsignal) så kommer iaf jag i världens party stämning! Inte bara är de grymma, utan Pharell är ju rätt så snygg också ;)

Vad händer i min lilla värld då? Shaa, inte så mycket för tillfället.. Har inte pluggat någonting idag för omväxlings skull, dock har jag ju en helvetesdag framför mig imorgon. Men jag får blicka framåt helt enkelt. Tänka positiva tankar, t ex shoppingdagen närmar sig med stora steg eller helgen är snart här :D Den är förövrigt redan bestämd och klar, och den kommer bli feeet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0