God morgon..?

Asså jag kan inte förstå det, det enda jag har gjort i veckan är att sova. Men trots det så vaknar jag inte förän 14.06! Och det var tack vare att mamma kom och sa att jag var tvungen att gå upp. Helt oförståeligt..

Hur som helst, igår hade jag verkligen skitroligt! Vi åkte till Saron som sagt, och vi hade så trevligt så trevligt :D Efter mötet blev det galet med dans vilket var hur kul som helst! Jag och Felle fick även stå i kassan till caféet vilket inte var helt planerat dåva :P men jag tyckte vi klarade oss finfint ;P haha.

Nu tänkte jag göra mig iordning för att åka in till stan en stund :) Puss och kram
   
   
   
Så sjukt skön kille! han bjöd nog upp alla på dans under kvällen, och grym på att dansa var han också!

Kommentarer
Postat av: Felle

gullet! jag vaknade 14:01 haha sjukt asså! och lätt att vi klarade oss bra i cafet haha kul va det också :D Ha en fin dag hjärtat. Mys mkt ikväll :D <3 pusspusspuss

2008-11-29 @ 15:50:17
Postat av: Rebecka

Isaac! Han är världens grymmaste kille, så sjuukt rolig :D

2008-11-30 @ 01:01:38
URL: http://barabeks.blogg.se/
Postat av: isaac

TACK!!!!

2008-11-30 @ 23:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0