Fredags-planering

Imorgon kommer att vara en stressig dag!

- 8.00 hos läkarn (på min lediga dag! palla :P)
- Träna... kommer nog inte hinna till gymmet så det får la bli en sträcka löpning istället. Vilket är den tråkigaste träningstypen jag vet! Men ändå älskar jag det <3 Speciellt vid ån :D
- Städa huset, bilarna osv.
- Shoppa järnet!
- Möta upp lite olika människor i stan
- Middag/förkrök hos Sabina
- UTGÅNG :D

Känner på mig att imorgon kommer bli en sådan lyckad dag :D Om jag hinner med allt jag måste göra vill säga :S

Just nu är min lille vovve på goshumör, och jag älskar när han är det! Finns ju nästan inget bättre :P Ne nu får jag nog ta och lägga ner för dagen, så att jag ligger på topp hela morgondagen. God natt från Pixel och mig ;D
   
   
   
                  Fast sen blev han busig, vilket är kul det med förstås :D

Kommentarer
Postat av: johanna

gud vilken mysig tröja!! var har du köpt den?

2008-11-14 @ 14:21:38
Postat av: Olivia

ja men visst är den mysig! Det är min systers så jag vet tyvärr inte vart den är köpt :/ Kan återkomma med svar :D

2008-11-14 @ 16:05:52
Postat av: Mr X

Vart ska ni?

2008-11-14 @ 20:33:45
Postat av: malin

jag tror vi har likadana datorer ^^

hihi! och vilken söt vovve du har! och du är söt :) puss!

2008-11-15 @ 17:59:57
URL: http://mallerosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0