Fredag

Ja nu äntligen är det helg, och jag måste säga att jag har haft en otroligt skön dag. Jag väcktes dock inte utav väckarklockan imorse (the killers ;D), utan av att det verkar som att människor håller på att riva hela huset... vilket vi typ håller på att göra också :P För tillfället har vi ingen gräsmatta, eller trädgård över huvud taget typ.. plus att vi sätter dit nya dörrar, lister, ja you name it. Så jag tittar på klockan och ser ett sms jag fått av Buller där det står "det snöar", så jag drar upp draperiet och ser att det ligger snö på marken. Okej ytterst lite snö, men jag är lycklig ändå :P Jag går upp, äter min gröt och åker iväg till skolan. Jag hade en lektion och åkte sedan in till stan en snabbis, och sedan hem :D Nu ska jag dock iväg igen, till Saron för att hänga md några gamla vänner. Så nu får jag dra mig. Pusss

    
Jeans - Gina tricot
Tunika - Filippa K

          

Kommentarer
Postat av: cornelia

ta inte min halsduk!

2008-11-21 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0