Fredag :D

Igår hade jag så fruktansvärt ball! Vid 13 - tiden åkte jag in till stan där jag mötte upp några klasskompisar för att köpa presenter. Så tyvärr blev det ingen shopping till mig själv igår :P Men vi hittade finfina grejer till Sabina och Arvid ;D Nu hoppas vi alla att grejerna vi gav dig kommer att komma till avändning ;)

På kvällen åkte vi som sagt hem till Sabina där det bjöds på mat, dessert och alla möjliga godsaker :D Och jag var för en gångs skull först att anlända! Jag är ju nämligen känd för att alltid komma sist och gärna någon timma försent :P Efter mig kom Emma och Frazze, så vi hjälpte Sabster med maten och lite sådär :D Sjukt god mat förövrigt, shit va gott var! Efter det drog vi oss in mot stan där vi ¨först mötte upp Buller och gick till BLVD och tog våra stämplar. Men sedan gick några av oss direkt till The Queen där vi träffade på så sjukt många som vi kände... Richard, Bobban, Toper, Blomman, Dino mfl.. men inte bara hulebäckare, utan även några i elefant-gänget, Per och Claes, Gabbegubben från min gamla skola! och det var inte igår vill jag lova. Så kul att träffa er allihopa, kärlek till er. Sedan gick vi tillbaka till BLVD där vi dansade och hade oss :)

På vägen hem träffade jag Lina, Elin och Lisa som höll mig sällskap hela vägen hem :D Sedan kom Richard hit också, fast han drog precis. Stackarn ska jobba :( Usch och fy. Tack för gårdagen alla som var närvarande :D Puss och kram


   
   
   
                                                     boobies ;) haha
   
                                             Disa lägger in en stöt ;)
   
                                                          hjärtat själv
   
   
Här mäniskor har ni kvinnan som står för att jag har möjlighet att gå ut. Sara Frazon! Vet inte hur många gånger jag sa det igår egentligen , men jag säger det igen. Tacktacktacktack :D
   
   


Kommentarer
Postat av: Sabina

haha, en riktigt snygg bild du klippte på mig du . oh herre gud.

tack så mkt för hjälpen med mat å allt!

2008-11-15 @ 12:41:49
Postat av: Anonym

Hur får du alltid fetingbilderna med din kamera?

2008-11-15 @ 13:41:52
Postat av: Anonym

söt du var i klänningen :) pösss

2008-11-15 @ 15:24:34
Postat av: Olivia

du är söööt! :D



hmm, fetingbilder? nu hänger jag inte riktigt med :P



tack så mycket :D

2008-11-16 @ 17:10:39
Postat av: Anonym

Vart har du köpt det söta linnet:)

2008-11-27 @ 23:21:03
Postat av: Olivia

ja men visst är det fint! tyvärr är det inte mitt så jag vet inte från vilken affär den är köpt :( men jag vet att det inte är från Sverige iaf :)

2008-11-27 @ 23:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0