Fredag

Jag skrev nationella imorse trots att jag inte alls kände mig bra, och jag kan ju säga att mitt mvg i engelska är kört :P Menmen, så kan de va. Idag har jag fått gjort rätt så mycket ändå. Jag var i stan, köpte en grej som jag ska ha till en grej (vadå hemlighetsfull :P haha). Sedan åkte jag med mor min och äntligen fick jag köpt tyget till klänningen! Färgerna blir vitt och grått :) Sedan tog jag en kort promenad med Pixel. Och det dumma md att ha en hund med ben långa som glasspinnar är att hela magen släpas ju i marken, dvs han blir huuur geggig som helst. Så när vi kom in blev det direkt i badet för Pixels del :P Men jag ska faktiskt ta ett bad nu jag med :D Lyx säger jag bara, haha. Det finns ju inget skönare! Jaja, ikväll är det Saron som gäller som sagt, och med tanke på att jag inte känner mig 100 så blir det nog ingen utgång ikväll iaf. Men jag är go och gla ändå :D Pussochkram
   
        Pixel och hans rosa badbalja :D hahaha, han ser ut som en säl!
   
                                    Tyger från Myrins textil, melike!
       
Hur smart är det inte? en halsduk med luva! Jag är helt faschinerad :P Så jag klarade mig undan regnet :D
   

Kommentarer
Postat av: Arvin

ska du till iran eller ? ;D

2008-11-28 @ 21:18:47
URL: http://arvinfarati.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha aa jag tänkte de :P

2008-11-29 @ 01:49:06
Postat av: victor

Hej visste du att åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag.Gamla människor är också människor. Vi måste besegra åldrandet, för annars kommer åldrandet besegra oss själva,kolla gärna in min blogg om åldrandet...

2008-11-29 @ 01:57:16
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0