...

Okej jag är galet deppig för tillfället, men jag ska försöka att inte låta detta dra ner mig :) Jag mår mycket bättre just nu, men jag fruktar natten som snart är här :/ kommer jag få uppleva ännu en sömnlös natt? Om detta skulle kommit för ett år sedan hade jag legat och gråtit just nu, men nu är jag bara så jävla arg! Varför är det alltid jag som råkar ut för konstiga sjukdomar? It's a little bit ironic, don't you think?

Dessutom var det meningen att Buller skulle ta mina mått imorgon, till klänningen jag ska ha nästa vecka, hoppas verkligen att jag är kapabel till det bara. Det börjar ju bli lite panik på det. Jag har ju inte berättat för er så mycket om hur klänningen ska se ut, och jag vill inte göra det heller :P Det får bli en överraskning som ni får se nästan torsdag eller fredag :D Jag är i alla fall säker på att den kommer bli galet snygg!

   

Kommentarer
Postat av: K.

Lite höstdeppad kanske? Likadant här, du är inet ensam :)

2008-11-25 @ 19:49:22
Postat av: Felicia

älskade vackerunge! :( Smsa mig och berätta hur det är med dig när du har tid...

Jag vet hur det känns att ha för mycket och känna sig deppig.. usch :/ Men du fixar det olivia. Du är grym på alla sätt <3 älskar dig . puss

2008-11-25 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0