EMA

Det hela inleddes med att Katie gjorde ett roltigt framträdande :D Visstvisst, det var falskt och lite halv daskigt såsätt, men hon är så skön! haha
   
Jag tycker överlag att hon var grym som värdinna :D Och jag kommer inte ens ihåg hur många ombyten hon hade! Helt sjukt, minst typ 20 stycken! Och varje outfit efter den andra var lugnt sagt.. unik ;) Min favorit är ju helt klart karusell-klänningen uppe i vänstra hörnet på nedanstående bild.
       
Mitt favoritframträdande var såklart the killers :D Men Beyonce var tätt inpå måste jag säga. Hon är galet bra live, hennes röst var ljuvlig.. dock hade hon den fulaste klänningen...
                
       
        Såg verkligen ut som en leksaksrustning gjord i plast

Jag gillar absolut Kanye Wests nya love lockdown, men han sjöng galet falskt i de låga tonerna :S Det var mycket bättre i de höga, och det var grymt när Estelle kom in sen :D
           
Appropå ingenting så måste jag bara säga att jag fattar inte hur Rihanna kunde vara "otrogen" mot Chris med Kanye! Visst, de va väl kanske inte riktigt tillsammans, men ändå. Det går inte ens att jämföra Kanye med Chris

      
            Gillar inte klänningen hon hade på röda mattan...
    
                                  Lil Wayne äger! hahaha

Helt ärligt fastnade jag inte för någon klänning över huvudtaget. Skulle jag välja någon skulle det nog vara Solange Knowles
   


Kommentarer
Postat av: Arvin

tycker lätt K.perrys Obama klänning ägdeeeee allt! eller t-shirt, whatever :D den var fett najs..ska ta skaffa mig en obama t-shirt jag med ett måste!

2008-11-07 @ 17:27:59
Postat av: Olivia

ja den är assnygg! hon e freesch ;)

2008-11-07 @ 17:36:49
Postat av: Arvin

ska gifta mig med PERRY!!! seriöst.

2008-11-09 @ 02:21:40
URL: http://arvinfarati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0