Buffertdag

Idag har vi ännu en s.k. Buffertdag som alltså innebär att vi är lediga. Jag skulle ju iofs inte kunnat gå till skolan även om vi inte var det, men ändå :P Jag är så gladgladglad, för jag mår så himla mycket bättre idag! Så jag hoppas på att jag är på topp imorgon till hör- och läsförståelse i engelska b. Nu är jag bara orolig för tobbelille som hade 40 graders feber igår :( Varför blev alla sjuka helt plötsligt? Usch och fy... Så för er som ligger hemma, är sjuka och rastlösa.. jag har det perfekta filmtipset för er; En kärlekshistoria. Bland de finaste filmerna jag sett, mmah! Om ni har tråkigt skulle ni även kunna ta en titt in på 1000apor, asså jag har suttit här och skrattat hela dagen! Speciellt åt Stylebymats klipp. Han är ju så galet rolig! Eller Schulman-brödernas horoskåp de är minst sagt spännande asså :P Mitt horoskåp för förra veckan var ju då tex:
Tvilling :

Du börjar prostituera dig i veckan. Lite premiär, kan man säga. Visst, du har sugit gubbkuk förr i dina dagar, det har du. På konferenser och sån skit, men det har inte varit horverksamhet i vanlig mening, mest skratta-på-lattjo-fnaskerier. Nu börjar du på riktigt. Suger gubbkuk. Premiärnerverna ger sig till känna. Du kräks, svettas, springer in i väggar. Vad är det för sjuk grej du håller på med? Springa in i väggar på det sättet? Springer du in i en vägg till, gosse, jag lovar, jag slår sig sönder och samman. Och du kan aldrig mer suga gubbkuk.

Asså de är ju så störda! Vill ni kolla era egan horoskåp så går ni in på http://www.1000apor.se/content/veckans-horoskop-9
Nedan ser ni ett filmklipp från när Stylebymats möter Blondinbella :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0