Body pump

Okej jag kommer ha galen träningsvärk imorgon, ohshit... Hur som helst, anledningen till att jag har börjat träna mer på fritiden nu för tiden är för att jag vanligtvis tränar 6 ggr i veckan när vi har de indvalen vi valt nu. Då valde jag att inte träna lika mycket på fritiden... Men nu är det APU-uppehåll, vilket innebär att vi för tillfället inte har några några indvals-kurser. Och med tanke på att jag varit träningsnarkoman hela livet kan jag inte lägga ner :P Som mest har jag tränat 10 - 12 timmar i veckan :S Hur jag klarade av det samtidigt som jag hade bra betyg i skolan är en fruktansvärt bra fråga :P

Just nu ligger jag i sängen och tittar på Gone with the wind, måste se filmen till nästa måndag. Men den är så fin så det är inga problem :D Som tilltugg har jag här en apelsin, ett äpple, youghurt och popcorn ;D Helt ensam är jag också, hur mobbad får man lov att vara egentligen ;P Jag fick ju iofs reda på att en annan just nu sitter och tittar på film helt ensam den med... Så nu känner jag mig inte lika ensam ;D  Innan läggdags ska jag även hinna se ett Gossip girl avsnitt :D Tillbaks till filmen nu. Puss och kram

    
                                                       Stööört :S

Kommentarer
Postat av: Martina

jag diggar din stil stehårt!

Trogen läsare från och med idag!

2008-11-18 @ 21:29:20
URL: http://mlina.blogg.se/
Postat av: johanna

hallåj..ville bara fråga om du fått reda på vart din systers randiga tröja är ifrån? grym blogg och snygg bloggerska för övrigt

2008-11-19 @ 12:06:25
Postat av: Olivia

hon är inte hemma tyvärr :/ Men påminn mig nästa gång du är inne igen! jag är så galet glömsk av mig nämligen :P Så ska vi lösa denna gåta ;D men tack så jätte mycket :D

2008-11-19 @ 17:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0