48 timmar med beatbois :D

"Med start på fredag och slut på Söndag kommer vi spela sjukt trevlig musik på följande ställen och tider:
Fredag
Nordiska Kompaniet - 14.00 - 18.00
Filippa-K utförsäljningen på Draken - 16.30 - 20.00

Lördag:
Nordiska Kompaniet - 12.00 - 16.00
Filippa-K Utförsäljningen på Draken - 12.00 - 18.00

Den stora finalen smäller av på 8242 på Vallgatan då vi ställer till med fest mellan 23.00 - 03.00.
Be there or be vagina.

/Beatbois"

                     
http://www.facebook.com/video/video.php?v=22044909404&oid=36429820172

Asså kolla länken ovan, fatta vilken känsla att vara där! De är så duktiga pojkarna :)

Nu äntligen har jag helg mina vänner :D Och jag skulle inte kunna vara mer lycklig än såhär! Idag fick vi även gjort ytterligare en projektdel, vi utförde alla tester med det prestationshöjande medlet rysk-rot. Nedan ser ni en sjukt sexig bild på mig i långkallingar, och jag vill inte säga det här egentligen.. men jag måste :P Ett av testerna är att vi springer en viss sträcka.. men idag hade alla glömt mjukisbraller.. så vi rotade i "kvarglömdakläder" lådan och hittade ett par sjukt sexiga kallingar som sagt. Och jag är sjukt känslig för sånt egentligen så jag mår lite illa :P Usch :S... men har ni tappat ett par mörkblåa långkallingar i Hulebäcks omklädningsrum så finns de iaf kvar ;D

Min mamma var självklart snabb med att åka till Filippa Ks utförsäljning, och hon hittade finfina grejer! Och till bra priser dessutom. Så människor, det är så värt ett besök :D Puss och kram

   
Hon på tvättmaskinen ville inte vara med :P haha, hon va banne mig skön

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va bra beatbois va! e de egna låtar?

2008-11-13 @ 20:59:29
Postat av: Arvin

Jag var där idag 30 min innan stängning typ, men asså shit det gick inte... Kläder ÖVERALLT! hittade mig en tröja tillslut :D, when are you goin' to vizit tha place??

2008-11-13 @ 21:06:35
URL: http://arvinfarati.blogg.se/
Postat av: Olivia

ja dom är rööövbra! Jag har faktiskt ingen större koll.. en del gör dom nog själva, men sen har dom med många andra låtar med :)



Ja jag vet, men det är så det ska va ;) Jag ska nog dit imorgon :)

2008-11-13 @ 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0