ohno!

Inatt tog jag sista nattbussen hem från stan, och tror ni inte att jag tappar plånboken på bussen?... Detta märkte jag dock inte förrän imorse, då jag skulle ta bussen ut till Björkö för att segla med Buller och Caiza. Med tanke på att mitt fritidskort och mina pengar ligger i plånboken missade jag bussen och kom aldrig iväg. Jag har varit både i Partille centrum och i stan, men ingen svart plånbok hittad :(
Den innehåller bla
- Fritidskort
- Pengar
- Bankomatkort
- Falskleg :P
- Gymnastiklicens
- Gymkort
- Lånekort
- Moppekörkort :P

Så typiskt.. menmen, ingenting att deppa över. Om Anna Franzon läser detta kan du ju hälsa din syster att hennes id-kort är borta. Annars ringer jag dig imorgon, så får vi fixa med pengar och att det spärras och sådär :) Men jag hoppas fortfarande på att den dyker upp! Håll tummarna för mig <3

Jag kommer genast på bättre humör då jag tänker på alla (fylle)samtal jag fått från Tobias Aronsson i sommar :P Han är grym den killen! Snygg är han också ;)
Olivia Eriksson + Tobias Aronsson = best friends for ever ;) hahah

          
Cornlias klänning är underbar

- Vit Filippa K klänning
- Grå Malene Birger klänning
- Kilklackar scorett
 


Kommentarer
Postat av: Richard

dagliga kommentarer ska du få ;)



tråkigt att din plånbok försvunnit MEN vet du vad jag tror? jag tror att den försvann bara för att du bangade att träffa mig, somliga straffar gud med detsamma serru! ;)



PS. DU är tönt... (men det gör ingenting)

2008-07-29 @ 21:44:20
Postat av: olivia

hahah! sjukt att du säger det, för jag tänkte faktiskt precis samma sak :P hade jag gått av bussen tidigare hade jag säkert inte glömt den.. sjukt ovärt. Och nu kommer vi inte ses på ytterligare 1-2 veckor :(

2008-07-30 @ 00:25:58
Postat av: Anonym

Haha, inte alls typiskt dig 8-)

Du har ringt västtrafik hittegods va? :P

förresten, anmält dig?

2008-07-31 @ 15:48:42
Postat av: Tobias

va e de ja ser? ja va inte full nån gång! bara lite pratglad! för du ringer ju aldrig...

2008-07-31 @ 18:58:22
Postat av: olivia

vet inte vem det är där uppe, men jag har ringt alla man kan ringa :) och jag antar att du menar unizon.. och det har jag inte. Jag är faktiskt inte säker på att jag ska åka :S



Tobiaas, inga undanflykter nu ;)

"fan va jag känner för att slå ner någon nu"

2008-07-31 @ 20:29:19
Postat av: karolina

hej ! för det fösta är du typ söt som socker, o sen tänkte jag fråga var man kan få tag på den underbara gråa klänningen du har på bilden :)

2008-07-31 @ 22:40:24
Postat av: Olivia

åh tack så mycket, vad glad jag blir :D

Den är köpt på Pondus i allum, som sagt heter märket malene birger, finns (fanns?) även i svart :) kramkram

2008-08-01 @ 03:31:38
Postat av: Tobias

haha sa jag de?:) ja de gör ja ju iof aldrig nykter! och inte onykter heller för den delen! men ja hoppas att du blev glad av samtalen!:)

2008-08-01 @ 18:23:56
Postat av: olivia

klart jag blev! :D

2008-08-01 @ 22:11:21
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Hannah

hej där beautiful!



snyggt jobbat med bilder och layout på bloggen, titta gärna in på min också http://haniiie.blogspot.com ;) Så ses vi säkert någon random gång som vanligt :)

2008-08-03 @ 00:35:56
URL: http://haniiie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0