Zac Posen

Först och främst måste jag bara säga att jag kommer verkligen inte ha någon tid att göra mig iordning på imorgon, så jag har tänkt ut minsta lilla steg jag ska ta imorgon för att kunna hinna med så mycket som möjligt. Vilket även innefattar att jag nu bestämt mig för exakt hur sminkningen ska vara, så att jag kan slänga på mig det fort också :D Jag gjorde till och med en test-sminkning precis, asså jag skrattar så mycket åt mig själv va... vem orkar göra en test-sminkning till en liten julfest med skolan?! Äsh då, vi vet ju vid det här laget att jag kan vara lite speciell (dvs udda ;P)

Läste förövrigt på Klingans blogg för någon timma sedan att Zac Posen ska släppa en budget-linje! Snygga kläder vill jag lova! Se bara oufiten nedan! ge mig kjolen typ... fler bilder från Zac Posens kommande och gamla kollektioner hittar ni på style.com, där ni även hittar typ alla designers kollektioner. Så himla bra, där hänger jag en hel del vill jag lova :P Ne nu ska jag faktiskt försöka sova. Imorgonbitti klockan 8.00 är det dans som gäller :D! Jag är pepp. Pussochkram
    
Tips till er som känner att ni saknar något i sminkningen. Skimmer på kindbenen! Det kan göra så galet mycket :D
          
                                     Told you so ;)

Kommentarer
Postat av: a

vad har du för läppglans? (det rosa)!!

2008-12-04 @ 18:54:19
Postat av: Anonym

Jag vill se klänningen som det är så mycket snack om!!! Puss E

2008-12-04 @ 21:25:02
Postat av: Olivia

jag använder faktiskt inte läppglans... jag tar en pensel och penslar på antingen rouge eller ögonskugga i en rosa färg :) Men med tanke på att det torkar ut läpparna så mycket så tar jag sedan läppvaselin eller liknande :D



ja men klänningen kommer upp om ca 5 minuter! :D

2008-12-05 @ 10:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0