yum

Det här får bli den sista dagen hemma för min del, jag känner mig tillräckligt kry nu. Så imorgon blir det skola för min del :) Efter det ska jag även åka in till stan en snabbis, ge pengar till Caiza för klänningen, och även kolla lite efter vad jag kan tänkas önska mig i julklapp :) Jag har kollat runt på internet som en idiot och hittat så söta grejer... vi får helt enkelt se :)

Ikväll har Blondinbellas nya tv-dagbok premiär, och det är ju nästan så att man måste kolla, hahaha. Tv400 kl 20.50
              
                   

Kommentarer
Postat av: ammie

Hej allihopa! :)



Jag har alltid varit sjukt skeptisk mot såna här grejjer, men tänkte att det var värt att ge det ett försök. Allt som ger extra pengar (som det inte är då gott om i studentkassan) är värt ett försök, right? ;)



Så testa ni med! Puss puss





http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=129994

2008-12-15 @ 18:56:45
Postat av: Anonym

Vad snackar du om? Inget program om blondinbella idag på TV400... ??

2008-12-15 @ 21:07:15
Postat av: Olivia

joo asså hennes tv-dagbok hade debut ikväll, och imorgon börjar själva programmet om jag förstått det hela rätt. Men gå in på hennes blogg och se :)

www.blondinbella.se



2008-12-15 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0